Nedan visas de artiklar som hittades av vår snabbsök. Om du inte hittar det du söker tryck [ENTER] eller klicka på "Visa alla sökresultat" nedan.
Fri leverans eller hämta i Jönköping och Stockholm! Gediget monterade och hantverksmässigt justerade. 
Hitta rätt cykel
 

Specialized S-Works Shiv

The S-Works Shiv is the ultimate triathlon weapon, delivering the perfect blend of stealthy power, drag-defying aerodynamics, and tailored fit options. Complete with Shimano Di2 drivetrain, it has one speed—fast. Roval Rapide CLX 60 carbon clincher wheelset blends aero, stiffness and light weight. S-Works Turbo tires w/ Gripton blend extreme grip w/ high speed. Fully-adjustable Specialized Carbon Aerobar w/ semi-integrated aero stem for multiple fits. Magura RT8TT hydraulic caliper brakes offer maximum braking power. Shimano Dura-Ace Di2, 11-speed rear derailleur for precise shifting no matter the conditions. Body Geometry Sitero Pro saddle w/ carbon rails for comfort in aero position. Shiv Aero, FACT carbon seatpost w/ 12.5mm and 37.5mm offset options for aero efficiency/S-Works Shiv Di2 2015
Produktfilter
Cykelmodell
Herr
Cykeltyp
Alla Racercyklar
Racercyklar Time Trail
Racercyklar Triathlon
Hjulstorlek
28"
Tillverkare
Specialized
Växlar
Flera växlar
Pris
- :-
Lager

Specialized

Forbes beskriver Mike Sinyard som Californienkillen som startade sitt helt egna Specialized genom att köpa och sälja cykelgrejjer från Italien. Mike Sinyard är Specialized grundare. Och det var samma Mike Sinyard som köpte Cinelli Cykeltillbehör. När dem var på plats på andra sidan Atlanten så sålde han dem där de inte fanns. I USA. Precis som för fyrtio år sedan som idag så cyklade Mike Sinyard till San Francisco från Morgan Hill. För fyrto år sedan var det för att hämta Cinelligrejjer på flygplatsen. Idag cyklar han för att det är skoj. Det tror vi i alla fall. Specialized första cykel är Allez. Men Specializedtitanen själv cyklar på Roubaix. Det gör Fabian också =) Läs om Specialized nyheter! Det är en uppmaning. Vi har räknat ihop alla Specializedcylar i år till fler än 1800 stycken. Titta lite mer på splitternya Diverge, nygamla Demo 650B, ganska nya Turbo S, Turbo X och Turbo. Har du inte vuxit i rocken ännu? Titta i så fall jättemycket på Status FSR Grom 24", Camber FSR Grom 24" och Allez Jr 650C. Alla tre har minst två tum mindre hjul i jämförelse med Mike Sinyards cykel. Sist och inte minst. Tvärtom! Specialized säger hallå till tjejerna. Nu kan du bromsa Ruby komfortracer med skivbromsar om du vill. Era är tillbaka i XC-cykelcirkusen igen; trampa, rulla och klättra med 3" större hjul i jämförese med hur det var då. Växla snabbt från racer till triathlon med Alias Tri. Allihopa är tillverkade för dig som är tjej.

Specialized S-Works

Do you weigh your coffee beans with a carbon fiber scale before brewing? Do you use words like "proprietary" and "torsional stiffness" to describe your toothbrush? Do you find yourself racing co-workers up the stairs completely unbeknownst to them? If so, you're in good company. S-Works is the pinnacle of everything we're capable of. No expense is spared, no ideal too abstract, no design too extreme. An accountant from finance once told us we needed to rein in spending for S-Works development; he walked back upstairs with a black eye. Not that we have anything against bean-counters of course, they're some of our best customers. More importantly, S-Works is where innovation and design are pushed to the limits. It has to be though; when our R+D team is composed of riders like Mark Cavendish, Craig "Crowie" Alexander and Christophe Sauser, the stakes are pretty high. Above all else S-Works is a standard; if it's not the best, it gets tossed aside. Our dedication is relentless, some would even say borderline obsessive. We're not offended though, they're probably just the ones that we beat up the stairs/S-Works 2015

Specialized S-Works Racercyklar

Whether it's hunting for glory on the Champs Elysees, or thrashing for the county-line sprint you better believe every S-Works road bike has been engineered for the task. When ten grams can be saved on a seatpost, we push it to 15. When three additional watts can be salvaged on a new headtube design, we make it five. We're committed to getting the absolute most out of these bikes because, at the end of the day, we're out there racing them too/S-Works Road 2015